Ayse65 32 haftalık rapor ücreti ne zaman yatıyor arkadaşlar aranızda önceden doğum yapıp alan oldu mu
Catmom Ayse65 nasıl almak istediğinizi muhasebecinize söylüyorsunuz. 10 günde bir, ayda bir ya da toplu olarak alabiliyorsunuz. Ben aylık istedim maaş gibi yatmıştı sorun yaşamadım
Birdadaskizi Ayse65 dogumdan 1 ay sonra biri yattı ondan bi zaman sonra aralıgını hatırlamıyorum 2. Yattı. Dpgum öncesi ve sonrası diye 2 parca halinde alınıyor
Aleyy_26 Peki bebek doğduktan sonra bir yere başvuru yapmamız lazım mı bazılari da 16 hafta izin bittikten sonra diyor
nurbanu-y Aleyy_26 12 temmuzda doğum yaptım 36. Haftamda izine ayrılmıştım. Doğum öncesi rapor ödemem geçtiğimiz hafta yatmış hesabıma
Sinemenem nurbanu-y normalde 37 de ayrılmak gerekiyor ya doktorunuz nasıl karar verdi bende 36 ayrılmak istiyorum beklemek istemiyorum. Birde ne kadar yattı size
Orucu12 Catmom aylık istediğinizde miktarı her ay degismismiydi eşit mi bölmüşlerdi acaba bazıları eşit bazıları degisik demiş
nurbanu-y Gulsbaby hesabıma yattı. E-devletten hesabımı tanımlamıştım, otomatik olarak hesabınıza yatıyor öyle olunca
Happyhappy__ Hanımlar peki izne ayrıldıktan sonra her ay işgöremezlik olarak sgk para yatırıyor mu bu toplu para dışında?