Şuanda 4+5 teyim 2 gün önce inanılmaZ sancı yaşadım 2 gün beni hastanede yatırdılar dış gebelik olabilir diye hafif iç kanama olmuş durmuş doktor Herşey normal eve gidebilirsin dedi bugün ki beta 302 olmuş sizcede beta değeri az değil mi düzenli olarak 2 katı olmuyor kesede görünmedi