HilalEraslan Hanımlar ya 34+4 oldum bugün. Hiç bir sıkıntı yaşamadım bugüne kadar hamilelikte. Ve bi yarım saat önce beyaz bi akıntım geldi yani şeffaf normal mi? Yoğunduda. Bebeğim hareketli Allah’a şükür ama sol kasığım da ufaktan bi ağrım var sizce acile gitmeli miyim? Başına gelen var mı
Filizsmh HilalEraslan bende 34+5im 2-3 haftadır arada oluyor acaba suyundan mı vs diye tedirgin oldum geçen hafta doktoruma sordum lekenlenme hafif kanama olmadığı yoğun su gelmediği takdirde korkma dedi.
HilalEraslan Yaa ilk kez yaşayınca insan bi tedirgin oluyor. Pazartesi kontrolüm var ya onu bekleyeceğim ya da devam ederse yarın gitmeyi düşünüyorum bakalım. Bide beyaz şeffaf olması zararsız diyorlar yine de korkuyor insan.
HilalEraslan Filizsmh Evet doktorumla görüştüm normal ağrın ve akıntın çoğalırsa gel dedi Allah’tan hareketli bebeğim de korkum azalıyor ☺️