Esmanurkarakoc123 İlk gebeligimde gayet sağlıklı sonlandırdım. İkinci gebeliğimin 19 haftasndym ve bugün guatrm olduğunu öğrendim. Benm gibi hamileliğinde guatr oldgnu öğrenip gebeleiginde yada bebeginde herhangi bi sorun yaşayan var mı??
Melegimm_2509 Esmanurkarakoc123 benimde gebelikte tiroid yükseliyor düzenli ilaç kullanıyorum kan veriyorum ilk bebeğim çok şükür sağlıklı doğdu
Esmanurkarakoc123 Melegimm_2509 bende ilac kullanamaya başlıcam. Acaba hamilelikten sonrada kalıyor mu ki vucutta
Melegimm_2509 Esmanurkarakoc123 bende kalmadı normale döndü şimdi ikinciye hamileyim yine ilaç kullanıyorum