Gizemengin35 şöyle soylim daha bugün gittim devlete inan adamına göre muamele yapiyolar.mesela herkese iyi ve kötü değil, benle birlikte bir kadın girdi dogumhaneye.dorduncu dogumuymus.ebe dediki odaya gec alttakileri çıkar alttan muayene etmeye gelicem dedi.o gitti beş dakka sonra ebe gitti ki daha kadın pantolonu çıkarmamış uzanmamis.ebe de böyle olunca kızdı neden hazirlanmiyosun ben mi cikaricam ustunu diye.ee utandım korktum dedi kadın.ebe de dördüncü çocuk artık herseyi bilmen gerekmiyor mu dedi. Ona bağıran ebe,bana çok sakin davrandı.muayenemi etti sorduklarıma cevap verdi.ben kızımda da devlete gittim tamam sancimiz var,acı cekiyoruz ama bilinçli olmak lazım.mesela ben ne kendimi yerlere attım nede eveye hemşireye bana niye bakmiyosunuz öldüm bittim demedim.cunku açılmayı bekliyolar onlarinda yaoacagi bişey yok,odada dolaştım sancı gelince yüksek sesle dua okudum ne bilim bağırdım falan ama kimse kötü davranmadi.onlarda usanmislar suriyelilerden,laf anlamaz insanlardan,altıncı yedinciyi doguran ve halen dogurmaya devam eden insanlardan. yani iki tarafa da hak veriyorum ama siz sakin olup onlarin dediğini yaparsaniz neden kötü davransinlar.tek kötü yanı içeri kimseyi almiyolar hepsi bu.