ROJINNN2747-- Kızlar Gaziantep doğum hastanesine giden varmı? 37.haftadaym orda doğum yapmak istiyorum gittiğiniz yada tavsiye ettiğiniz bı doktor var mı?
ROJINNN2747-- Zerenismom üniversite hastanesinde stajer çok var doğuma onlar giriyo diyolar.o yüzden üniversitede doğum yapmak istemedm