Busraa3434 yiyebilirsin tabi ki. Hatta canın ne isterse ye. Sadece tadımlık olsun, dozunu abartma. Biz hasta değiliz kızlar. Sadece hamileyiz🤗🤗 hamileliği hastalık gibi görüp şu yasak bu yenmez diye kendinizi sıkmayın bence. Sağlıklı ve dengeli beslenin sadece. Arada küçük kacamaklar olabilir. Ben 39.haftamdayim. midye ve kokoreç dışında herşeyi yedim diyebilirim. İzmirli olarak 9 aydır midyeden uzak durmak çok zor oldu tabi🙈🙈