nurella32 Zehraanuurrr ben myrokadan aldım internetten bakabilirsin kumaşını ve şeklini çok beğendim yıkadım da kokusu vardı daha kullanmaya başlamadım tabi ki de kullandıkça fikir değişir mi bilmiyorum 😬
Linaa90 Zehraanuurrr mcdbag f36 modelini aldım canım çok kaliteli kumaşı müthiş adi bir şey almak istemedim çünkü çok sık kullanılıyor şiddetle öneririm
MerveTeyze Zehraanuurrr damla097 İlk olarak bunu aldım yataklı olması çok hoşuma gitti https://ty.gl/ebo0u1wem1 dün bu termal deri çantayı aldım https://ty.gl/z20xauo87n aylar sonra kullanırım diye ek gıda döneminde ayrıca bende çölyak lıyım kendi yeme içmeme de dikkat etmem gerekiyor ve çalışıyorum bir tane de şundan alasım var kirlenir biri kurumada olur hem renk olsun şekil olsun yedek olsun diye Baby Baby Anne Bebek Çantası https://www.hepsiburada.com/baby-anne-bebek-antasi-p-HBCV00002MS236?magaza=BAGzy&url_src=ios-product-detail Bir de bunu darısı çok hoşuma gitti ama farklı renkleri de vardı damla eğer eline geçmediyse iptal et istersen 100 tl fark var ve Hepsiburada da ikisi de
ElBam Ablam bana oysho nun bebek bakımı sırt çantası almış güzel duruyor kumaşı flanda güzel kendiside onu kullanıyor banada almış bakalım
adatuna Amazondan Ruvalino marka çanta aldım çok kaliteli gerçektenz öneririm mutlaka. Trendyoldakilere de baktığımda kumaşı vs çok kaliteli gelmedi.
Derleryahani adatuna Bu başlıktan da çıktım😀 Şimdi gördüm de bebek bakım çantanızı. Biz de bundan aldık. İçinde alt açma örtüsü de var ya, bunun dışında kullan at olan örtülerden de alacak mısınız siz?
KayraVeAnnesi_06 Zehraanuurrr Alıp 8 aydır kullanan biri olarak , poadas markasını öneririm deri modelini aldım ben ama aşırı kullanışlı ve büyüklüğü yeterli birde şık duruyor tavsiye ederim
MerveTeyze damla097 güle güle kullan kuzum olsun rengi çok güzel seninkinin de dikişler falan nasıl sağlam kullanışlı dimi ?
damla097 MerveTeyze evet evet dikişleri vs güzel gayet kullanışlı ve küçük duruyor fotoğraflarda aksine büyük bayağı her şeyi sığdırırım 😁
MerveTeyze damla097 bende minyonum çantaya kafa bacak takmışlar gidi durmasın istediğim için çok uzun tercih etmedim ama iç hacmi gayet iyi gözüküyor turuncu sarı renk enerjilerini de severim çok sevdim rengini hadi bu da içimden geldi bu hesapta yoktu ama içimden geldi diyip içimdeki Bülent Ersoy’u salıverdim :) aklımda şimdi de şey var hastaneye biraz daha büyük elde taşınan bavullar gibi çantalar var ya onlardan mı alsam diye ilerleyen zamanlarda tatil olur şehir dışı yolculuk olur bayağı bizi toplar sanki
damla097 MerveTeyze bende minyonum 155 boyumla yürüyen çanta gibi gezicem ama umrumda değil önemli olan benim için kullanışlı olup olmayacağı onuda bakalım kızım doğunca görücem 🤭Hastane için evet bende orta boy valiz alıcam hem parça parça götürmek zor olur hepsini sıkıştırırım sonrasındada kullanırım zaten zaruri bir masraf olmayacak 😁