Fadime41 26+5 haftalık gebeyim bebeğimin hareketlerini hiç hissetmedim ve hala hissetmiyorum. Doktor çok tembel dedi fakat korkutuyor bu durum beni. 3.gebeligim ilk ikisi kürtaj. Bilgisi olan böyle bı durum yaşayan oldu mu ?
Glmy Fadime41 merhaba ben 5 aylık hamileyim daha Yeni Yeni hissediyorum bazen öyle oluyor korkmayin hiç bir şey olmaz Allah’ın izniyle 😊
GlstnMrt Benim de 27 haftalık normal de iki saatte bir 10 hareket etmeli diyorlar ama benim oğlan da baya tembel çıktı canı istedi mi bir iki tekme atıp uyku moduna geçiyor doktor normal dedi küçük hareketler yapıyor olabilir hissetmiyo olabilirsiniz
Alizee Fadime41 Allah yardımcımız olsun vallahi çok zor. Bir de önce ki hamileliği kürtaj olanlara daha da zor. Ödüm kopuyor vallahi.
Daruce2-6 Bende hissetmemiştim korkup acile gittim iki gün hareket alamadım ama hava sıcaklığı normal olmadığı için biz halsiz kalıp yorgun düşünce bebişleride etkiliyomuş öyle dedi doktor ayrıca bu havalarda günde 3 litre su içmeye çalış altına düşme dedi.