Kızlar erken doğum riskim olduğu için perşembe günü ciğer geliştirici iğne olcam ama sonrasında nelere dikkat etmem gerekiyor ben yine gidince doktora sorarım ama aranızda bilgisi olan var mı kortizonlu iğne olduğu için tuza filan dikkat etmek gerekiyor mu hastanede yatılır mı