Annetubiss Hanımlar merhaba acaba bu hastaneye giden var mı? Ücretli bir kısmı olduğunu proflarin ilgilendiğini duydum eğer öyle ise evime çok yakın burayı tercih edeceğim bilgilendirirseniz çok sevinirim
Annetubiss Busebloger38 Merhaba ben gittim. Once arayıp randevu aldım sonra kadin dogum kismina gidip kayit actirdim 266 lira mi neydi hatirlamiyorum prof doktor seçtim ödemeyi yaptim. Çok beklemeden de hemen muayeneye gittim bebegin kalp atışlarını dinledim 4 hafta sonra da ikili test icin gideceğim ❤