Merveer96 bende 36+2 yım makat gelisli. İstatistikler %96 38 haftaya kadsr dönmeyen bebekler dönmez diyormus. Ben bebeğin buna karar verdiğine inanıyorum dönerse normal inşallah dönmezse sezeryan olacagim, ikinci gebeliğim. Hepimiz için hayırlısi olsun