MelodyFairy Sağ yumurtalıkta basit kist varmış bugün öğrendim o zaman yumurta çatlamamış mı oluyor ? Ayın 14,15 i Ovulasyonda pik görmüştüm
Birbahargunu MelodyFairy evet ben bı ara lh düşüklüğü sorunu yaşıyordum yumurtam catlamiyordu folikul kisti olusuyordu Dr yumurta çatlamamış demişti
Birhayalimvr MelodyFairy canim keske doktoruna sorsaydin kistlenmiş olabilir adetle atılır ama merak etme dr bence daha iyi bilir
Mihrimaahh Canım basit kist hamileliğe engel değil adette hafif şaşmaların olabilir sadece ben kistle hamile kaldım hemde ikinci ayımda
MelodyFairy Mihrimaahh evet kistle çok kalan var ama benim genelde kiste dönüşüyor adetle atılıyor sonrasında bu basit kist
MelodyFairy Birbahargunu büyük ihtimalle benimde öyle ya pik görmüştüm de çatlamadan emin değildim zaten 🥹
Birbahargunu MelodyFairy çatlatma iğnesi deneyebilirsin ben de pik görüyordum ama kistlesiyordu orada adetle atıyordu kisti diğer ay yine catlamiyordu lh düşüktü benim stres kaynaklı demsti doktor
MelodyFairy Birbahargunu adet olabilirsem hormon bakacak Rahim filmine yönlendirecek eğer tüpler açıksa bir sorun yoksa klomen başlarız dedi de ben zaman kaybetmek istemiyorum eşim Subay göreve gidip geliyor en azından adet olup gittiğimde başlar en azından biran önce
MelodyFairy Kubra00111 düzenli olman güzelmiş en azından ama çatlamayıp kist görünce ultrason da bebek yerine çok can sıkıyor
MelodyFairy Birhayalimvr atarsın adetle basit kist atılır dedi adet sonrası gerçekten de temizleniyor benim ama tekrar etmesi moralimi bozuyor
Kubra00111 MelodyFairy evet ayın 8ine üniversite hastanesine randevu aldım rahim filmi için görüşeceğim sonucu alıp özel Dr götüreceğim , ona göre tedavi vs yapılsın koru körüne yapılıyor gibi geçen ay klomen catlatma iğnesi tutmadı ya