Yarimm Herkese iyi akşamlar güzel anneler.. ben suan 7+1im Allahın izniyle.. 6+5te gittigimde karından ultrasonda kesemin icinde net bebişim ve kalp atisi belliydi diger kesem mevcuttu ama karından goremedi diye vajinal bakti vajinal bakınca kalp atisini duyduk cok sukur... boyle olur mu k acaba biri daha mi gec gelisiyor kotu bisi olmaz demi 😔
Pinkyy Yarimm benimde öyleydi canım 6.haftada altan baktı tek kese vardı,kalp atışını dinlemeye gittiğimizde 2 kese ve 2 kalp atışı bariz bi şekilde gözüküyordu,şimdi 21+4teyiz,oğluşumun bitanesi 1hafta önde gidiyor diğer oğluşumda tam haftasında..
Kdraltn Tam bilmiyorum ama genelde ikizlerde biri daha gec gelisir. Kilo olarakda daha az olur. Kalp atisini duyduysaniz sorun yok