[bilinmeyen] benim eşimin tarafının da ilk torun bende ikizlerin birinin cinsiyeti kesin kız dediğin ikili taramada diğerine erkek dedi ama erkekte kesin emin değildi doktor. Biz de kızımız kesin olacak dedik ailelere diğeri göstermedi dedik. 😂😂😂 onu da cumartesi bakacak tekrar doktor. Benim eşimin tarafında hiç kız çocuk yok bizimkiler kızı duyunca çok sevindi zaten 😁 inşallah diğeri de kızdır diyorlar🤣 bende hayırlısı bakalım gösterecek mi cumartesi dedim. Takma kafana erkekler genelde değişmiyor 16 haftada kocamandır o bebek keşke pipisini gösterseydi doktor sana 😂🙈 için rahatlardı o zaman 🤗😘