aysgl13
Arkadaşlar beneto muydu o bu muydu derken en son ' chipolino etro travel sistem' bebek arabasına karar verdim. Geçen ginko hepsiburada indiriminden faydalandım 850 tl ye bu arabayı aldım
Bugün geldim ve çok beğendim. Arada kalan arkadaşlara tavsiye acısından yazıyorum...
650-700tl yi kötü yorumlar almış bebek arabası a vermektense 100-150tl daha verip iyisini almak daha mantıklı.
Siz de internetten araştırın,çok tatlı renkleri var. Kotu bir tek yorum okumadım. Yanında çok guzel bir bebek bakım çantası da gönderiyorlar. Bebek bakım çantası almadıysanız o da super Olur:):):)
Bebek alışverişinin en zor kısmı bence bu bebek arabası kısmıydı. Onu da çok şükür hallettim.