Busu48 Herkes süleyman beyi tercih ediyor ama arada dogumlarinda aksilikler çıkıyor ben tercih etmiyorum hic güvenmiyorum cocuklugumdan beri milastayim mustafa beyden hic bir şikayet duymadım bu zamana kadar. Süleyman bey ablamin dogumundada hata yapmıştı dha önce milastan iki kişiden dha da şikayet duymuştum ben mustafa beyden memnunum süleyman beye hiç gitmedim