Cns_mry Uzun süredir isim düşünüp bulamıyorz bldugumuz ısımdende bi şekilde sogutuyolar. Eşimle sevgiliyken hep oglum olursa adını harun efe koycam dıyordu. Bende isim bulamayınca dedım ki babasının adını koyayım harun mert diye düşünüyorm mert konusnda kararszm ama artk harun olacagı kesin 😊 yanına uygun kısa isim onerır mısınız 🤗
Ayazinanasi Cns_mry tercih meselesi, ama ben esinin adini cocuga verenleri anlamiyorum. Neden cocuga esin adi verilsin neden? 🤷🏻♀️
Busraburakkk Cns_mry ay yok artık benimki de oğlumun adını Burak koycam diye eşimin adı Burak öyle sey mi olur ya bence saçma eşinin babası dururken eşinin adını oğluna koyması 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
EsraKaraku Cns_mry Harun efe güzel bence 😊 bende eşimin adını koyuyorum eşimin adı Emirhan oğlumun ismi emiralp 😊
Bilgeferhat Benimde eşim hep Orhan efe diyordu Efe ismini çok istiyordu babasının adını da koymak istedi bizim daha cinsiyet belli değil ama oğlum olursa bizde Orhan efe koyucaz 😊 kayınpederinin ismi Mert mi Harun mu
Aymehah Bilgeferhat aynıyız esım egr ismini seviyor kayınbabamın adı Ahmet. Insallah ahmet efe miz yolda 🤗🤗🤗
Cns_mry SaskinAnne bendr ıkı ısım sewmıyorum aslnda ama sadece eşimin ısmını de koymak istemedim yanına kısa bı ısım olsn istiyorm
DeryaZ Ayyy bende erkek olursa eşimin ismini koymak istiyodum ama eşim"bu eve 2hüseyin fazla " bi hüseyin daha kaldıramam diyodu😂😂ama şimdilik kız gözüküyor bakalım🙈
Cns_mry Ayazinanasi canım tercih meselesi bizim içimize sindi. Bnde daha once duysam belkı bana da sacma gelırdı ama bilemıyorm :)
Cns_mry Busraburakkk eşimin yada kendı babamın adını koymak istemeyız ikimizde . Tbı düşüncene de saygı duyuyorm canm ne dıyım
DeryaZ Cns_mry eşim kendi huyunu bildiği için istemedi ama ben 2 Hüseyin i çekerim dedim ama kabullendiremedim ben çok beğeniyorum inşallah hayırlısı olur hakkınızda🙏🏻😍
Efuli53 Cns_mry bende gençliğimden beri ilerde bi oğlum olursa ismini emre koycam derdim baska hc bı isim düşünmezdim ama emre kocam oldu 🤣 oglana da esat koyıcaz nasipse.