Ayseecihangir Kızlar 20 haftalık hamileyim ilk hamileliğim ama karnım çok az zayıf olduğum için mi acaba benim gibi olan var mıı
IlkMucizem_61 Ayseecihangir valla bende 19 haftalığım aynı hiç karnım yok herkes diyor zayıf olacak bebek ama bir önceki hamileliğim de böyleydi zayıf olduğum için iç karnım vardı doktor oyle söylemişti 🥰
Gonul35 Ayseecihangir bende 18 haftaligim 46 kiloyum ikinci gebeligim karnim cikti gebe oldugumu bilen dikkat ettigi icin anliyor seviyor falan ama bol giydigim icin blmyen anlamaz ilk gebeligimde bu ayda huc yoktu
mho0910 Ayseecihangir ilk hamilelikte daha geç çıkıyor göbek benimde öyle olmuştu neredeyse 6.aydan sonra çıkmaya başlamıştı ama şuan ikinciye hamileyim ve 20. Haftada ben burdayım diye bağıran bir göbeğim var 😂
Elifdeva Ayseecihangir benim ilk hamileligimdede cok azdi karnim kizim 3.180gr dogmustu simdi ikinci gebeligim 22.haftadayim yine karnim belli olmuyo
Ayseecihangir IlkMucizem_61 teşekkür ederim banada böyle söylediler bebek zayıf gibi falan 🙃 Demek ki ben zayıf olduğum içinmiş
IlkMucizem_61 Ayseecihangir millet hep der hiç susmaz doğurduktan sonrada birşey bulurlar valla ben öyle oldum boşver takma 🥰
NewMom__ Youngmotherr kuzum sen tesettürlüydün sanki diye uyarmak istedim buraya atılan resimler googlede görünüyormuş. Moderatörler de söylüyor sadece annelerin gün odasındakiler başlığı altında olanlar googleye düşmüyormuş
anneoluyoruuumm16 Ayseecihangir valla 20. Haftada benimde ilk gebelik bir gün uyandım aynaya baktım aaa nasıl karnım çıkmış hemen fotoğraf çektim eşime yolladim sisirdin mi karnini diyor birden bire çıktı yani 😂
Yagmurozdemir Ay ben kilo alınca göbekten kilo alan bi insanım 44 kilo ile hamile kaldim 46 kiloyum şuan ama kilo aldığım için 5 aylık gibi belirgin bi göbeğim var ve 8 haftalik hamileyim görenlere o bebek değil göbek diyorum aşırı göbek yaptım 😹😹😹