2kizannesi- Kızlar, ikinci gebeliğim ilki normaldi. Bu malesef makat geliş 37+5 olduk dönmedi. Kilosuda var o yüzden doktorum dönmez daha dedi cuma gününe sezeryan olucam. Kafamı karıştırmayacak, korkutmayacak bunu yap şunu yap önerilerinizi bekliyorum 😌
yarencaliskan 2kizannesi- hiç korkma canım benim kendine güven sezeryan okadar korkulacak bisey değil emin ol 🥰 istediğini sorabilirsin aklına takılan ben çok güzel bir doğum geçirdim 1 haftaya herşeyi kendim yaptım ağrım acım kalmamıştı
Duygu_23456 2kizannesi- sitrese girmemeye çalış sadece kötü düşüncelere kapılma doğumdan sonra bol bol yürüyüş yap su iç çok çabuk iyilesirsin hayırlı doğumlar dilerim ❣️