Gonca_6303 4 gün dür doğum yaptım bebeğimde sarılık var şimdi mavi ışık altında bugün yatış verdiler ne zaman taburcu oluruz ve mavi ışık süresi kaç sat 😢😢
Kayaozge Gonca_6303 Canım benim çok geçmiş olsun ama endişelenme arkadaşımın bebeği de aynı şekilde oldu bir gün boyunca yatırdılar ertesi gün hemen çıkarttılar sağlıkla kucağına alırsın inşallah
femme Gonca_6303 merak etme benim oğlumda ilk gece emme gücü zayıf olduğu için emmedi sarılık oldu 1 gün den az mavi ışık aldı ama emmesi yüzünden 6 gün laldik erken doğmuştu
aslanprenses_ İçini ferah tut. İyi ki yarış vermişler hemen toplayacak bebiş kendini. Sabret annesi bir iki güne toplar kendini 🤲🏼
YuvarlanamayanPaanda Gonca_6303 üzülme bişi olma Allahın izni ile benimki yogunbakımdaydı çıktı sonra sarılkk in mavı ışık aldı
Seyma0323 Canım sarılık bir çok bebekde oluyor, benim oğlumdada vardı ve tüm arkdaşlarımın bebeklerindede. Allah başka dert vermesin canım benim. Şimdi benimki 8 aylık oldu yani bunlar hepsi geçecek 🥰