ElayAysen Selam. 23,24 haftalık hamileyim sarıkız iciyorum rahatlatıyor. Bazıları qazlı içeçek icme diyor ama bu doğal maden suyu oldugu icin haftada 2,3 kez kullaniyorum. Gercekten rahatlatıyor. Odemi falan yatırıyor. Siz ne dusunuyorsunuz ?
Zelihaa23 Dogal maden suyu icebilirsin faydalo bebege gunde 1 tane ama doktoruma sordum ama katkisiz olacak meyveli degil