aylin_23 5+2 yim kesem 3 mm doktor gayet iyi dedi yolk kesesi de oluşmuş dedi kese mm si iyi mi birde yolk kesesi nedir
Alya_annesi aylin_23 yolk kesesi nedir bilmiyorum 5+3 olduk yarın bizde yarın gideceğim kese görmek icin
anneoluyoruuumm16 aylin_23 doktor iyi demiş işte burdakiler doktordan iyi bilemezler canım. İçini ferah tut