Merhabalar. 8+5 haftalık hamileyim. Bir kaç gündür hiç iştahım yok. Ve midemde ağrı var gibi. Yani mide bulantısı falan değilde ağrı gibi bişey. Zor yemek yiyiuorum ve onu da zorlayarak ve az maalesef. Sizce sebebi nedir. Bu haftalarda normal mi böyle şeyler😔