7 hafta oldu arkadaşlar milimlik bir pıhtı atamıyorum cytotec kullandım onla da olmadı adet gördüm onda da olmadı iki haftadır da lekelenmeler mevcut doktor doğum kontrol hapı verdi belki daha yoğun kanama olur da atarım diye yoksa kamera gibi bir şeyle girip alacakmış bahsettiği şey histeroskopi sanırım ilk gebeliğimdi bu kadar üst üste zarar verir diye korkuyorum 😞