Evrem990 PrensinibekleyenAnnee 12.haftamda başladim doguma kadar kullan demisti.dogumdan snra kullananlarda varmış sonrasını sorucam daha var.emzirme dönemimde kullan derse kullancam.vitamun bunlar takviye
sedseda Doktor bana doğuma kadar kullan hatta doğumdan sonra da kullan dedi ben balık yiyemiyorum bu yüzden yazdı