prensinannesi2024 Kızlar ikincide oğlan eşim tutturmuş babamın adını koycam orhan diyip duruyor ben napcam yaa hiç bildiğim yok yok diyorum ben koymam diyorum yok diyor orhan olacak
bebegimmm60 prensinannesi2024 küçücük çocuğa orhan ismi biraz kaba kaçıyor sanki 😌 kabul etmeyin bence
Deletedmom0071 prensinannesi2024 Orhan güzel bir isim. Kayınbabanın ismi olup diretilmesi tabi ki hoş değil.
Espaz prensinannesi2024 yanına Ali felan mı ekleseniz eşimiz Orhan Ali gibi eşinizi kırmadan orta yolu bulun yada
bebegimmm60 prensinannesi2024 iki isim koyun o zaman sizin istediğiniz isim de olsun orhan ikinci ismi olsun mademki onu teklif edin belki kabul eder Orhan olmayacaksa doğurma demek de gerçekten zorbalık bebek mi önemli ismi mi
nb- prensinannesi2024 iyi de bu bebeği taşıyacak olan ağrılarını bulantılarını çekecek olan doğuma gircek olan sensin. Tabi ki de eşin fikir verebilir ama diretmesi çok yanlış ilk söz hakkı her zaman annenindir
Deletedmom0071 prensinannesi2024 bizde de var kayınbabamın adı Hüseyin ille koycaz dedi eşim daha cinsiyet belli değil. Kulağına iki isim okuruz ama kimliğe yazdırmam dedim. Kabul etti. Böyle çözdük 😅
prensinannesi2024 nb- ölede anlamayan insana zor yapacak bişey yok ne isterse onu yapsın üzülmekten sıkıldım