clkz 36+2yiz kolestaza yakalandım, özellikle geceye doğru rahatsız etmenin de ötesinde bir kaşıntı oluyor eller ve ayaklarda sonra vücudun diğer bölgelerine doğru ama döküntü olmuyor kaşıntının şiddetinden dolayı cilt cok tahriş oluyor ve dahası bebek için büyük risk taşıyıp erken doğuma sebebiyet verebiliyor. 37 haftada doğum planladı doktor bu hastalık dolayısıyla, siz de eğer ki çok kaşıntı yaşamaya başlarsanız hiç durmadan doktora gidin karaciğer enzimlerinize ve safra asidine baktırın. Benim enzimler normal ama safra asidi çok yüksek çıktı, başta basit bir kaşıntı sanmıştım ama basitlikten çıktı artık :( insallah sizde birşey yoktur ama içinizin rahat etmesi için doktora görünmenizde fayda var..