Kızlar merhaba. Dip boyam geldi ve saçlarımı boyatmak istiyorum. Şuan 29 haftaligim ve daha önce organik boya ile 1 kez boyatmistim 4.aydan sonra ama fiyatlar çok pahalılasmis. Aradığımda nerdeyse 2 katı fiyat verdi kuaför. Düşündüm ve sormak istedim,hiç normal boya ile saçını boyatan var mı yoksa hamilelik süresince hep organik boya ile mi boyattiniz?