edasontr adet oldum kızlarımm şükürr çarsamba randevu aldım ilac kullanıcam insallah yumurtalarım guzel gelisir de bu ay bebis olur 🥰🥰
edasontr Yusufayazin__annesi bilmiyorum ki kzum birsey demedi ya klomen yada femera verır heralde bilgim yok suanlkm
Yusufayazin__annesi edasontr bende bugün femara ya baslicam adetin 3 günü 🙃 femara kullandım bir oğlum. Var 4 yaşında birde düşüğüm oldu
edasontr Yusufayazin__annesi insallah nasıp olur ben 4 senedir olmadı ilk defa kullanıcam nelere dkkat etmeliyim bu zamanda blmiyorum valla
Ebruli_08 edasontr bence stres yapmamaya çalış canım en önemli etken stres hakkında hayırlısı olsun 💜
edasontr Ebruli_08 ayy insallah yapmam yaa heycan var biraz tabi ama umarım yapmam ypmamaya calısıcam
Ebruli_08 edasontr yani mesela çok affedersin ilişki yaşarken çocuk yapma düşüncesi ile birliktelik olmasın