esra__94
busrayldr1
Evet malesef bence çok stres yaşadım, beta artışı güzeldi kese gözükecek mi diye yaşadım, kese gözüktü kalp duyulacak mı diye yaşadım. Burada bazen çok güzel şeyler öğreniyoruz ama basende gördüklerimiz çok stres yaptırıyor. Şimdi 20+6 yıx biraz hissettim Şuan tam hissedemiyorum bir şey mi oldu acaba diye düşünüyorum Allah korusun hepimiz sağlıkla kavuşalım. Hissetsem rahatlarım diyordum ama oda bir gün hisset 2 gün hissetme daha zor oluyor. Evet en zoru doğumdan sonrası aslında ama ben biran önce sağlıkla kavuşalım istiyorum, en azından yanımda görüyorum biliyorum zor da olsa. Hepimiz sağlıkla kavuşup sağlıkla büyütelim kızlar. Annelik içgüdüsü hemen başlıyor, evham hep bizimle