bihteren var mı aynı haftalarda, aynı durumu yaşayan? bebeği döndürmek, kanala yerleştirmek için neler yaptınız acaba?🌸
Mutlulukkk bihteren muhtemelen benmkide kanalda degil yarin 39olucaz inşaallah. Kaldirim yuruyusu, normal yuruyus yapiyorum ama dha fazla yapmak lazm sanirimm. İnşaallah yerlesirler kanala 😂
bihteren Mutlulukkk 🧿 ben de hareketli kalmaya çalışıyorum genelde ama bu sıcakta nereye kadarrr🫠 ay insallah yerleşsinler bir an önce🤍
bihteren Xname 40+2ye kadar bekleriz dedi doktorum ama sancı bende de yok hala normal devam ediyor her şey haftaya umarım kanala yerlesmis olur🥺🥺🥺