Portredekitirtil Kızlar dolmalık patlıcan oyup buzluğa atacam kimi sıcak suda kaynatıp koy diyor. Çiğ şekilde poşete koyup atsam sıkıntı olur mu sizler nasıl yapıyorsunuz??
teachermom1 Portredekitirtil Ben bu işlerden hiç anlamam ama asla çiğden koymayın. Annem heveslenip kilolarca koydu çıkardığı anda kayış gibi dedi hepsini çöpe attık. Kayınvalidem Urfa’da fırıncıya verip közlüyor öyle koyuyor onunkiler çıkarınca yeniyormuş. Belki fikir olur size.
Happymm Portredekitirtil patlıcanlar kararıyor o şekilde patlıcan koymuyorum ama dolmalık biberleri oyup çiğ şekilde koyuyorum onlara bişey olmuyor
Canimucizem Portredekitirtil benim bildiğim kadarıyla çiğden konulan patlıcan bakteri üretiyor diye duymuştum ben sadece karnıyarık yapıp koyarım onun dışında asla cesaret edemiyorum oda pismis hali ile yapıp kaldiriyorum bence riske girmeyin hiç patlican baya sıkıntı çünkü yine bir arastirin isterseniz büyüklerimiz daha iyi bilir
Portredekitirtil teachermom1 bende anlamıyorum ya aslında bir kere attım buzluğa iki sene önce falan çiğden. Ama hatırlamıyorum kötü müydü diye dün biri kaynat öyle at dedi kararsız kaldım. Teşekkür ederim 🌸
Portredekitirtil Happymm kararmasından bişey olur mu ki zaten içi dolacak. Off bilmiyorum öyle bekliyor patlıcanlar😕
Happymm Portredekitirtil içini oyup kurutun zaten bu güneşte yapılıyor kurutulmuş kullandığınızda kaynatıp yumuşatıp dolma yaparsınız
Portredekitirtil Happymm memlekette kuruturdukta maalesef şuan yaşadığımız şehirde çok nem var kurumaz çürür
Canimucizem Portredekitirtil araştırın belki ben yanlış biliyorumdur hatalı yonlendirme yapmayım ama annem hep korkar patlicandan hep öyle duyduk çünkü belki yoktur öyle bı şey