Yelizdurmus41 Damlaalyz benim sol yumurtalığım sağa göre büyük ve kapalı . Oğlumda doğdu gayet sağlıklı şimdi kızıma hamileyim . Bebek nereye yerleşmeye hazırsa oraya yerleşiyor .
Hesenzade_f_g Damlaalyz ilk his etdiyim də 4 haftalk falan dedim sağdadir. Oylede cikdi. Cinsiyet 20 günə falan bəlli olur. Ama sanki kiz olacakmiw kimi bir his var içimde.
Damlaalyz Nr_avc3 ya o kötüymüş biraz benim o derece olmuyordu çok şükür çok hareketli bir bebek değildi ilk oglum
3Tospikannesi Damlaalyz benimki baştan beri solda ve kızım olacak Birde şey derler vajinada çok ağrı hissedersen kız sırtta ağrı hissedersen erkek diye gebeliğin başından beri vajina ağrısı çekiyom 😂
Damlaalyz 3Tospikannesi evet bende duydum onu ilk oglumda sırt ağrısı aşırı vardı şuan bir ağrım yok bunda jdjfj