Arassimo bebesiannesi isim meselesi kesinlikle zevkler ve renkler olayi.. icinize siniyorsa koyun gitsin.. ben de kizima koyacagim isim ile ilgili olumlu yorum yapan da var olumsuz yapan da var ama kmse umrumda degil cunki esimle benim icimize cok sindi
bebesiannesi Visal95 Lavin isminin 4 anlamı bulunur. Birinci anlam “her şeyin üzerinde olan, ay gibi”, ikinci anlam “çığ heyelan”, üçüncü anlam “temiz, saf, berrak olan” ve dördüncü anlam da “güzel kokulu kişi” olarak karşımıza çıkar. internet de böyle yazıyor
Selo111 Ben de Lavin koyacagim kizima ismini galiba ilerde bu yaslar arasinda populer bir isim olacak
Gul_1 bebesiannesi ama bu şekilde yapmanız doğru mu? keşke hiç birşey söylemeseydiniz şuan beni daha olumsuz etkiliyorsunuz lütfen birşey söylediyseniz devamını getirin hiç hoş değil bu durum
Gul_1 Arassimo kesinlikle çok haklısınız. Ama böyle bir platform da ortaya birşey atıp can sıkmaya gerek yok sonuçta çoğu kişi hamile ve extra hassas. Söylüyorsanda birşey devamını getirmeli yada hiç söylememeli diye düşünüyorum sadece