Rabiaa6 Dr Kağan Kocatepenin kitabını okudum gebe kaldıktan sonra videolarını takip ettim, 28. Haftadan sonra özellikle bebeğin kazanacağı ağırlıkta genetik faktörler hakim diyor, ve beslenme kalitesi ekstra ekstra arttirilsa dahi ağırlık kazanimina yüzde 10 etki eder diyor. Bebeğiniz sağlıklı ise ve doktor normal dediyse o güzel canınizi hiç sikmayin. Yeterki plesentaniz onu beslemeye sağlıkla devam etsin suyu yerinde olsun. Misler gibi de büyür karninizda, bir ablamın kızı 2300 gram doğmuş, çocuk şimdi hem uzun hem zeki maşallah sınıf atlattı üstün zekalı, fen lisesinde, ben keza 2700 gram doğmuşum valla iyiyim bence maşallahim var hani başarılı da bir hayatım var , bir arkadaşım 40. Haftada oğlunu 2850 gram doğurdu şimdi misler misi bakmaya kiyamazsin reklam teklifi geliyor Instagramdan bebeğe.. o güzel canını sıkma ye iç keyfine bak..