oznur29 Hamileyken troid hapım levovitron vardı, hala devam ediyorum.
Elevit vitamin hapım yarın bitiyor, bir daha kullanmıcakmışım.
Maltofer demir hapım,bebeğim 1 yaş olana kadar devam edilcek.
Doğum sonrası bebeğim 15 günlük olunca, monovit D vitamni damlası verdiler.Sağlık ocağı ücretsiz veriyor.Bana günde 9 damla, bebeğime 3 damla.
Doğum sonrası Antibiyotik de kullanmışlığım var ama kullanmayan da var bu değişken bi durum.
Benim 3 gün suni sancılı normal doğumdan sezeryana dönmüştü.
Oğlum 1 aylık.