Cemreemine Arkadaşlar 25 hafta 2 gunluk hamileyim bebegimin kalbinde beyaz bi leke goruldu detaylida daha net gorulur dediler doktora gittim detaylida leke kaybolmaya baslamis dedi doktor hersey gayet guzel boyle bisey olabiliyo dedi diger olculerde bi problem yok dedi ama bugun tekrar gittigimde ben bile gozumle gorulur bicimde beyaz bile leke var ikili taramam temiz cikmisti 3lu tarama yaptirmamistim ikili temiz cikinca boyle bi durum olunca simdi cok uzuldum ve aklimdan cikaramiyorum doktor bir ihtimalde olsa zeka geriligi olabilir dedi basina boyle bisey gelen varmi bebegini saglikla kucagina alan
Airsoft Cemreemine Başka bir yerde özel muayenesi cihazı iyi olan bir yerde detaylı ultrasona bir kez daha girmenizi tavsiye ederim.Bazen doktor'larda yanılıyorlar test'lerin yanıldığı gibi.
Aysnr08 Cemreemine fetal eko yaptırabilirsiniz anne karnında sadece bebeğin kalbini inceliyor ins bi sorun yoktur sağlıkla gelsin bebiş🙇♂️
Cemreemine Airsoft oyle bi yere gittim ama burdaki sartlar biraz kotu agri da yasiyoruz biz m3cburi olmadi erzuruma giderim tekrar detayli icin icim hic rahat degil
Airsoft Cemreemine Canınızı sıkmayın düzelir inşallah moralinizi bozmayın dediğim gibi yanılma payları oluyor.
Cemreemine Airsoft inşaAllah yanilma payidir cunku burdaki doktorlar dogru duzgun insani aydinlatmiyolar bile
Aysnr08 Cemreemine Cemreemine her hastane yapmiyo arastır canım arastırma hastaneleri yapiyo ve bazı özeller bende yaptıracağim
Aysnr08 Cemreemine benimde esimin kalbi delik doktorum fetal eko istedi hastanede yok bende baska hastaneleri arastiriyorum 20 24 haftalik arasi oluyor sadece kalbi detayli inceliyorlar