Ozlem1231231931 size dua edip öyle yatıcam bugün inanın bende sizin gibiydim 4+4 te kese görmüştük bugüne kontrolüm vardı acaba duyacakmıyım acaba bebek varmı diye çok korkuyodum ama şükürler olsun duyduk🙏🏻İdrara sıkışık gidin bol bol su için sizde görüceksiniz yarın eminim🙏🏻❤️