Elif2424 Bugün kontrolüm vardı doktor 39.haftada alırım dedi sezeryan istediğimi söyledim ama geç değil mi? Bebek 1 haftada önden gidiyor
Bgm10 Genel olarak herhangi bi sıkıntı görmüyorsa doktor 39 a girdiği gün alıyor yani geç değil tam zamanı olduğunu söylüyorlar bana da öyle söyledi doktorum eğer sezeryan istersem
Zack Bana da doktorum öyle söyledi sen ben artık sancidan duramıyorum dayanamıyorum dersen bile 39dan önce almam dedi yarın 39 oluyoruz bakalım ne diyecek