Ayse65 ben içeriğinde magnezyum olan soda içiyordum günlük olarak ama 28.haftada birkaç kere gece uyurken ayağıma kramp girince magnezyum verdi doktorum ve kramplar geçti. 20.haftada da merakımdan sormuştum o zaman vermemişti, kramp olmadığı sürece gerek yok demişti