Tbkvsgl Merhaba kızlar. 26 temmuzda bebek 9haftalıkken zorunlu kürtaj oldum. Ama hala regl olmadım. Bu durumu yaşayan var mı ?
1palyaco Tbkvsgl 26gün sonra regl oldum . 35-40 güne kadar önü var zaten eğer geçerse gel demişti doktorum .
1palyaco Ybvvv 4temmuzda kürtaj oldum, 29temmuz regl oldum . 25gün sonra olmuşum regl pardon 26değil .