mrve_altnts canım ikili taramanın kan alınmasında sadece anomali durumuna bskıyorlar o yüzden aldırmıcaksan üzülmemek adına yaptırmayabilirsin. Ama ultrason muayenesinde doktorun ense ve burnunu soyler o da sana bi fikir verir bebeğin sağlığı ile ilgili. Ama detaylı ultrasona mutlaka girilmeli o da 20-24 haftada oluyor. Anne karnında yada dogunca amelıyat edebılecek durumlar oldugundan girilmesi mutlaka gerekir detaylıya. Ama ikili tercih meselesi.