Merhaba herkese,kizlar ben 7ay önce 20ocakta sezaryanla dogum yaptim,hemen sonra regl oldum şubatin 14-15ne kadar ara ara oldum yani o günden bugune olmadim emzirdim için doktor normal oldunu söylüyor,ben ovulasyon testi kullandim 10tane falan ara ara günlerde bazilarinda 2ci çizgi solgun bazilarinda her 2 çizgi ayni rengde analamadim şu neden öyle çikiyor??nasil takib ede bilirim yumurtalama günlermi🥺