Beklenenim11 Betemmm 34. Haftada dogum yapinca rahimagzi yetmezligi demiyorlar canim o yuzden bisey diyemiycem Olcum hakkindada bilgim yok bende ilk kez olcturdum
Lili Beklenenim11 şuan sınır 25 mm ben altındayım ve iki tane küçük bebeğim var ne yatabiliyorum nede dinlene biliyorum sürekli ayakta ev iş yemek çocuklar hastaneye yatış verildi ama yatamadım çocuklarım yüzünden
Alizee Beklenenim11 benim 22 haftamda 35 mm ölçtü dr. Her hafta ölçüme gideceğim. Her an serklyaj ola bilirim. Uzanıyorum
Esmayumk Lili merhaba bende 24. Haftadayım, serklajlıyım. Bu sıralar sizinde ara sıra kasıkta şişkinlik ve rahimde batma oluyo mu