Selam kızlar umarım hepiniz iyisinizdir 🌺
Sizde de karnınızı içe çektikçe kasıklarınızda ağrı ve ağırlık hissettiniz mi ? Özellikle sol kasıkta oluyor bundan bir kaç gün öncede olmuştu netten baktım ama dediğim gibi birşey bulamadım hamilelik belirtisi sayılabilir mi ? Adetim 8 Ağustos ovülasyon günlerini değerlendirmiştim
Cevap verirseniz sevinirim iyi günler 🌺❤️