Hangi hastane ve dr gidiyorsunuz memnun musunuz?
Sitare21 uzmanlarda filiz hanıma gidiyorum memnunum
Sitare21 devlet hastanesi hakan yakut… 💯💯💯💯
yslnrsh evet hakan beyden memnuniyeti çok duyuyorum mesude hanımla ilgili bilginiz var mı?
Sitare21 evet görümcem de ona gidiyordu 13.08 de normal doğum yaptı çok memnun kaldı
yslnrsh çok sevindim Allah analı babalı büyütsün darısı bize olsun inşallah 🤲
Devlet hastanesinde salise hanımdan memnunum ama odaları çift kişilik olduğu için kararsızım