Arkadaşlar merhaba daha öncede yazdığım gibi 23+3 te doğum yaptım bebeğim doğum anında 4. Evre beyin kanaması geçirdi. İki aydır küvezde ve son zamanlarda beyinde sıvı artışı gözlendi ve hidrosefali oldu. Bugün endoskopik yöntemle sıvı dışarı atılacak daha sonrada şant ameliyatı olma ihtimali var. Doktor çekilen mr a göre beyinde hasar oluşmuş yürümesinde problem olabilir spastik olabilir yada yeme bozukluğu olabilir dedi. Şuan ki gözüken durum buymuş. Çevrenizde böyle bi durum yaşayıp sağlıkla hayatına devam eden çocuklar varmı. Bugün resmen dünya başıma yıkıldı. Birde dualarınızda benim kızıma da yer verirseniz çok sevinirim kimin duası kabul olur bilinmez. Kızımın ismi mihra.