Zuzuu1 Perşembe günü kan verdim beta 9.1 çıktı. Erken gebelik testi yaptım üç gün üst üste silik çizgilerde çıktı. Bat 30 temmuzdu bugünde kasıklarımda biraz ağrı var gibi. Şüphelendim beta düşmez değil mi yarına tekrar randevum var ama korkuyorum
anneoluyoruuumm16 Zuzuu1 betam 4.88 di. Negatif dediler regl olmayınca tekrar gittim 562 olmuş korkma canım sağlıklı bir gebelikse birşey olmaz bebek yerlesiyordur onun ağrısı da olabilir
Zuzuu1 sacmalamakizim çalışıyorum sürekli izin ayarlayamıyorum yarın için izin aldım bugün biraz zor 🤷🏻♀️
Zuzuu1 Pamuk yok onu demek istemedim sizde beta 9la öğrendim dediniz ya bebeğin ne kadarlık olduğunu söylemişler miydi. Yani benim tahminimce benimki en fazla bir haftalık olabilir diyorum ama onun içinde bu değer çok düşük kalıyor 1-3 gün arası falan mı yani
Pamuk Zuzuu1 Ben beta takibindeyim gitmedim daha şuan beta 4500 oldu bu hafta içi gideceğim.9 sayısıyla gitsenizde ne kese ne bebek hicbisey olmaz.Sadece rahim kalinlasmasi görünür.1500den sonra vajinal kese görünür.
Zuzuu1 anneoluyoruuumm16 aşırı bi kasık ağrısı var regl olcakmışım gibi o yüzden korkuyorum inşallah yerleşme ağrısıdır 🥺
anneoluyoruuumm16 Zuzuu1 benimde öyleydi canım. Adet gecikmemde başka belirtim yoktu hep regl olacakmış gibiydim