adileeozden
adileeozden benim 35. Haftada başladı doktor ilaç verdi ursactive günde 3 kez kullanıyorum, şuan 36+2 yiz 37de doğum planladı. Benim enzimler normal fakat safra asidi çok yüksek çıktı ilerleyen haftalarda bebek için büyük risk taşıyan bir hastalık imiş.. ilaç az da olsa geçirdi kaşıntıyı fakat bu kaşıntılar tamamen dogumdan sonra kesiliyormuş :( ben bol su sürüyorum, ılık duş, nemlendirici ama anlık geçiriyor sonra yine deli gibi kaşınmaca :(( Allah yardımcımız olsun.. Allah şifa versin 🤲🏻